تصورات غلط طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

طراحی سایت یک امر بسیار تخصصی است و به این سادگی ها هم کسی توانایی انجام اون رو نداره. یک برنامه نویس و طراح سایت با گذاشتن وقت ، تمرین و … این کار رو یاد می گیره. کسانی هم که می خوان سایتی داشته باشند و برنامه نویسی بلد نیستند ، مصلم است که از طراحان وبسایت ها کمک می گیرند. طراح سایت اطلاعات سایت مورد نظر و نمونه اون رو از شما دریافت میکنه و شروع می کنه به طراحی. این که نتیجه این کار همونی باشه شما انتظارش رو داشتید و می خواستید بستگی به شما داره. می گید چرا ؟ خوب اگه شما بتونید اطلاعات و ذهنیتی که از سایت خودتون دارید را به طور کامل ، دقیق ، درست و با همه جزئیات ریز و درشت به طراح انتقال بدید مطمئنا یک طراحی سایت موفق و بی نظیر خواهید داشت. اگر به فکر این هستید که طراح سایتی رو استخدام کنید یا نه این مقاله رو بخونید توی این مقاله یکسری تصورات غلط در اداره کردن سایت رو برای شما به نمایش گذاشتیم تا بتونید آگاهی تون رو توی این زمینه بالا ببرید و انشاالله که در طراحی سایت هم موفق خواهید بود.

عناصر کلیکی

بعضی از افراد فکر می کنند که هر چه قدر توی صفحه اصلی سایت یا هر صفحه دیگری عنصر های کلیک کردنی بیشتر باشه بهتره اما اینطور نیست. هر چه قدر که این عناصر بیشتر باشند کاربر گیج می شود و نمی تواند به اطلاعات مورد نیاز خود در طراحی سایت شما دست یابد. در نتیجه خسته می شود و سایت را ترک می کند.

کاربران وقت نمی گذارند!!!

بعضی از افراد هم تصور می کنند که کاربران برای خواندن محتوای سایت آنها وقت زیادی می گذارد و مقاله هایشان را طولانی می نویسند. به طوری که طبق نظر سنجی ، کاربران در حوزه اینترنت فقط ۳ دقیقه صرف خواندن هر مقاله می کنند. پس مقاله های خود را حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ کلمه بنویسید.

این نکات فقط بخش کوچکی از این موضوع بود تصورات غلط دیگری هم هست که در مقالات آینده برای شما ذکر می کنیم.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران

 





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: